10 Kasım 2012 Cumartesi

ERKEKLER ICIN KARISIK KURABIYELER :)






Bu kurabiyeleri yeni anlaştığım bir organizasyon şirketi için yaptım.Bayanlar için çok kurabiye çeşidi var erkekler için çok fazla çeşit yok neler yapılabilir sizce sorusuna cevap aramak için yapıldı bu modeller.Çeşit olarak damla sakızlı ve zencefil-tarçınlı olmak üzere 2 çeşitten oluşuyor.Toplamda 25 adet kurabiye istendi.Bir şirketin müdürüne hediye edilecekmiş bu yüzden müdür beyin zevkine hitap etmesine çalıştım.Mesela bitter çikolatayla lipton ice tea'nin şeftalili çeşidini çok severmiş.Bodrum evleri, şık kıyafetler, Galatasaray ve Göztepe taraftarıymış.fotoğraf çekmeye bayılırmış gibi ince zevklerini kurabiyelere yansıtttım elimden geldiğince.Sanırım başarılı da oldum çünkü aldığım tepki şöyleydi:"Kurabiyeleri müdür bey acaip beğendi:))"aynı zamanda teslim tarihinden bir gün sonra doğum günü olunca bunları da kurabiyelere yansıtmamak olmazdı tabii ki:))

2 yorum:

  1. Hülya'cım hepsi birbirinden güzel olmuş el aletlerini ofis çantası cetvel bile var. Futbol ortak zevkleri yani. Yılbaşı hediyeleri etkinliğinde beni çektiysen kurabiye isterim:)

    YanıtlaSil
  2. Sibel'cim istediğin kurabiye olsun canım:))Beğendiğine çok sevindim futbol topu şeklinde filan da olabilirdi aslında ama kurabiye sayısı yetmedi :)

    YanıtlaSil