3 Aralık 2012 Pazartesi

+18 POPO SEKLINDE PASTA

Bu benim yaptığım ilk muzur pasta oldu.İlk defa böyle  bir pasta yapacağım için çok da muzur olmasın dedim aslında pastanın sahibi ya göğüs ya da popo şeklinde olsun diye rica etti önce göğüs yapmaya karar verdim ama sonra daha az muzur olacağını düşündüğüm popo şeklinde olmasına karar verdim.Yine de mumluklarını göğüs şeklinde yaparak iki isteğini de yerine getirmeye çalıştım müşterimin.Bu pastayı yeni evli bir çifte yaptım eşine değişik bir süpriz yapmak istediğini söyledi.Pastası bol çikolatalı  brownie arasında ise damla çikolata,vişne ve bitter çikolatalı mus krema vardı.Pastanın modeline de tadına da bayıldıklarını söylediler sonra bu da beni çok mutlu etti.Yeni evli çiftimize bir ömür boyu mutluluklar pastanın sahibine de güzel eşiyle daha nice mutlu yıllar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder