10 Ekim 2008 Cuma

RESIMLI PASTA

Artık resimli pasta ve/veya kurabiye, cupcake siparişi de alıyoruz.Şimdilik resimli makinem yok ama Bakeshop sayesinde istediğim resmin baskısını alabiliyorum.
Bu pasta süpriz bir pasta olarak sipariş edildi 10 kişilik içi de dışı da çikolatalı hatta şeker hamurumuz bile beyaz çikolata tadındaydı.Çok fazla ayrıntı istemediler sadece resim, kedi v.b bir de kare olacaktı zaten resime de kare pasta daha uygundu.Bu yeni yerimde yaptığım ilk pasta oldu.İnşallah tam gaz devam edeceğim.Yeni pasta çeşitlerini de menümüze ekledim.Ayrıntılı bilgi veya sipariş için mail gönderebilir veya cepten arayabilir veya sms gönderebilirsiniz.

3 yorum:

  1. Eline sağlık canım, bol kazançlar, bol siparişler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. MERHABALAR CANIM ;
    ARTIK GELENEKSEL HALE GETİRMEYİ PLANLADIĞIMIZ İSTANBUL BULUŞMALARININ 3 .SÜNÜ GERCEKLESTİRECEGİZ DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN 8 KASIM 2008 SAAT 14:00 DE BAKIRKÖY GALERİA DA ALT KATINDA MADODA BULUŞACAGIZ SENİDE ARAMIZDA GÖRMEKTEN MUTLULUK DUYARIM .
    DAVET ETMEYİ UNUTTUGUM YADA YETİŞEMEDİM TÜM İSTANBULDAKİ SİTE SAHİBİ DOSTLARIM HEPİNİZİ BEKLİYORUM GELMEK İSTERSENİZ EGER YORUM KISMINA TELEFON VE İSİMLERİNİZİ BIRAKMANIZ YETERLİ OLACAKTIR İSTERSENİZ MSN ADRESLERİNİZİDE YAZABİLİRSİNİZ. YORUMLARIM ONAYLIDIR VE KESİNLİKLE YAYINLANMAYACAKTIR. LÜTFEN BANA OLUMLU YADA OLUMSUZ YORUM BIRAKINIZ
    SEVGİLER BİRDEMLİKSOHBET SEVİL

    YanıtlaSil
  3. Fajna stronka lecz dla polepszenia skutecznosci i reklamy zapraszam do skorzystania z naszej oferty np: [url=http://www.cyberpozycja.pl]Pozycjonowanie stron www[/url] na pewno jestesmy konkurencyjni.

    YanıtlaSil