17 Mart 2012 Cumartesi

KEPCELI PASTA (EXCAVATOR CAKE)

Bu pasta cumartesi doğum günü olan Kayra için yapıldı.İlk başta kepçeyi yaparken biraz zorlandım çünkü daha önce böyle bir şey denememiştim. Sonra kepçemi pastadan birkaç gün önce yapıp kurumaya bıraktım.Pastayı yapıp üzerine yerleştirdim ve küçük detaylarla süsledim.Kayra'nın oyuncaklarının çoğu kepçelerden oluşuyormuş ama hemen hemen bütün taşıtları da çok seviyormuşBu yüzden kurabiyelerini de taşıtlar serisi olarak hazırladım.Paketledikten sonra resim çekmeye fırsat bulamadım.Pastası kakaolu arası fındık krokanlı kreması ise vanilyalı.Kurabiyelerimiz ise zencefil-tarçınlıydı.İyi ki doğdun KAYRA, daha nice senelere inşallah!

4 yorum:

  1. Pastamız çok güzeldi ve zordu. Açıkcası sizden ilk istediğimde benimde tereddütlerim vardı ama emeğinize sağlık kepçeyi süper yaptınız. Tek sorun eve giderken okadar dikkat etmemize rağmen pasta biraz erimeye ve ön kısım (KAYRA yazısından) biraz bozulur gibi oldu. Oda çok taze olduğu için sanırım.
    Kurabiyeler ise gerçekten cok lezzetliydi.
    Teşekkürler, birdahakine görüşmek üzere..:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir çalışma olmuş..Bayıldım.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Melike Hanım, beğendiğinize gerçekten çok sevindim:)Sizin tazelik konusunda (bir gün önce almanız gerektiği için) tereddütleriniz olunca herşeyi nerdeyse son anda bitirdim biliyorsunuz bu yüzden kreması henüz sertleşmemiş olabilir bu yüzden olmuştur inşallah başka bir sorun çıkmamıştır.Afiyet olsun Kayra2ya daha nice uzun ve sağlıklı yıllar diliyorum inşallah bir dahakine görüşmek üzere:))

    YanıtlaSil
  4. "çocuklarla mutfakta" güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum :)

    YanıtlaSil