20 Aralık 2009 Pazar

SEKER HAMURLU PASTA KURSUMUZDAN GORUNTULER

Kişiye özel butik pasta , kurabiye ve cupcake kurslarımız da devam ediyor.Kişiye özel yani siz ne yapmak istediğinizi söylüyorsunuz ben size ona göre program ve fiyat belirliyorum siz de birebir kursun tadını çıkarıyor hemde öğrenmek istediğinizi öğreniyorsunuz.Bu resim sevgili kursiyerim Ahu Hanımın ilk şeker hamurlu pasta kursundan görüntüler.Pasta henüz kurumadığı için aradaki peçetelerimiz çıkmamış :))Pastamız çikolatalı, kreması da çikolatalı ve arada ise muzlarımız var.Diğer kurs görüntülerini de en kısa sürede yayınlamaya çalışacağım inşallah!!

1 yorum:

  1. Hülyacim ellerine saglik canim hersey cok güzel.Ama iyice kendini özlettin.Nerelerdesin,hic görünmez oldun,en azindan bir yorum yaz.Eger nummaran degismediyse seni aramak isterim.Ne güzeldi eskiden,simdi herkez dagildi gitti.Senin "benim tariflerim "sitene giremiyorum" cok sorun oluyor her seferinde.Sana kucak dolusu sevgilerimi biraktim,öptüm canim:)

    YanıtlaSil