22 Mayıs 2009 Cuma

DOGUM GUNU CUPCAKE'LERIM

Bu aralar bana cupcake hastalığı geldi.Hep cupcake yapmak istiyorum.Bu yüzden kendi yaşgünü pastamı da cupcakelerden oluşturdum.Hem servisi kolay hem de süslemesi.Üstelik çok daha lezzetli oluyor bence.Bir lokmada yeyip bitirebiliyorsun::))Doğum günüm olduğu için adımın baş harfi çoğunluktaydı bir de doğum günüme gelen arkadaşlarımın tuttuğu takımların renklerini kullandım yani hem gs'li hem de fb'li cupcakeler yaptım.Bir de çok sevdiğim bir arkadaşımın bana yolladığı çiçek kalıplarını ilk kez kullandım ve çok memnun kaldım.Kendisine buradan bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.Ne diyeyim İYİ Kİ DOĞDUM!!!!

1 yorum:

  1. Sağlıklı,mutlu,huzurlulu sevdiklerinizle uzun bir hayat diliyorum.Bu arada cupcakeler harika olmuş ellerinize sağlık.Sevgiler...

    YanıtlaSil