7 Nisan 2009 Salı

NISAN CUPCAKELERI,MINI PASTACIKLAR


Bu sevimli aynı zamanda çok lezzetli cupcakeler bir arkadaşımın nişanı için hediye olarak yapıldı. Sade şeyleri sevdikleri için oldukça sade ama içi portakallı mudcakeden oluşan bu mini pastacıklar gelen konukları cezbetmiş duyduğuma göre.Çoğu da yemeye bile kıyamamış. Aynı modeldeki büyük nişan pastasına takım olarak yapıldı bu mini pastacıklar.Düğünde de benzer birşeyler istiyorlarmış duyduğuma göre yani düğün pastalarına takım mini pastacıklar.Sizler de özel günleriniz için sipariş vermek isterseniz kurabiyecim@gmail.com adresine bir mail gönderin yeter.Bu arada arkadaşıma Allah tamamına erdirsin diyor ve bir ömür boyu aşklarının bitmemesini diliyorum.

4 yorum:

  1. Hülya'cım katılımına çok sevindim. en kısa zamanda bilgilerini bekliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hülya'cım katılımına çok sevindim. en kısa zamanda bilgilerini bekliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hülya'm çok nefis görünüyorlar bu cupcakeler..Ne kadar hoş ve zevkli süslemişsin..Orada olsam hemen sana siparişler verirdim..Kısa zamanda pek fazla bişey yapamadık seninle tatlım..


    Kocaman öpüyorum seni ve Özay'cığımı..Sevgilerle..

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı cumalar dualarınızın kabul olması dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil